Zozbierali sme pre vás odpovede na najčastejšie otázky našich zákazníkov. Odpovede nájdete v nasledujúcich sekciách:
OBJEDNÁVKA: Ako si môžem objednať produkty?
Existuje niekoľko spôsobov, ako nakupovať vo FutuNature. Najbežnejším spôsobom je online nakupovanie. V tomto prípade pridáte požadované produkty do košíka. Do nákupného košíka sa dostanete z obchodu kliknutím na tlačidlo »Košík« v pravom hornom rohu stránky. Keď máte všetky vybrané produkty v nákupnom košíku, pokračujte v nákupe kliknutím na tlačidlo »pokladňa«, kde zadáte údaje pre doručenie a zvolíte spôsob platby a doručenia. Keď máte vyplnené všetko potrebné, kliknete na tlačidlo »odoslať objednávku«. Ak je objednávka úspešne zadaná, na stránke sa zobrazí upozornenie »Ďakujeme za vašu objednávku!«.
Objednávku môžete zadať aj telefonicky na čísle 02 33 221 558, kde naši operátori vašu objednávku zaznamenajú a poskytnú vám všetky potrebné informácie. Ceny a výhody pri telefonickej objednávke sú rovnaké ako pri online objednávke. Ak máte zľavový kód, povedzte to operátorovi.
Objednávku môžete uskutočniť aj prostredníctvom SMS, e-mailu [email protected] alebo FB správy. Do správy napíšte čo najpresnejšie názvy produktov, ktoré si objednávate, ako aj vaše údaje pre doručenie balíka a spôsob platby. Naši operátori objednávku zaznamenajú a pošlú vám potvrdenie o prijatej správe. Ceny a výhody pri tomto spôsobe objednávania sú rovnaké ako pri online objednávke. Ak máte zľavový kód, napíšte ho do správy.
KOŠÍK: Ako môžem zmeniť množstvo produktov v košíku alebo ich odstrániť?
Pri nákupe online sa do košíka dostanete kliknutím na tlačidlo »Košík« v pravom hornom rohu stránky. Množstvo môžete zmeniť zadaním iného čísla alebo kliknutím na + alebo - vedľa množstva. Odstráňte produkt z košíka kliknutím na tlačidlo X (odstrániť) vpravo.
PROBLÉMY S ONLINE OBJEDNÁVKOU: Čo môžem urobiť, ak kliknutím na tlačidlo »Odoslať objendávku« sa môj nákup nedokončí?
Najprv skontrolujte, či ste pri pokladni zadali všetky potrebné údaje k objednávke. Skontrolujte, či niektoré z polí nie sú označené na červeno, a podľa toho ich vyplňte. Pred odoslaním objednávky tiež skontrolujte, či ste zaškrtli, že súhlasíte s obchodnými podmienkami.
Ak sa po zadaní objednávky nákup nedokončí, ale stránka sa načítava dlho, objednávka sa s najväčšou pravdepodobnosťou nepodarí úspešne zadať. Najčastejšie sa to stáva pri platbe kreditnou kartou. V takom prípade vám odporúčame prerušiť načítavanie a pokúsiť sa o nákup neskôr, uskutočniť ho z iného zariadenia alebo zvoliť iný spôsob platby.
Ak neviete problém vyriešiť, môžete tiež zavolať našim operátorom na číslo 02 33 221 558 alebo nám napísať na [email protected].
DODACIA ADRESA: Môžem pri objednávke zadať inú adresu doručenia?
Pri objednávke môžete zadať inú adresu doručenia ako je adresa platiteľa. Pri zadávaní údajov nižšie začiarknite políčko »Odoslať na inú adresu«. Nižšie sa zobrazí nové okno »Údaje príjemcu«, kde zadáte dodaciu adresu.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY: Ako môžem zrušiť objednávku?
Ak chcete objednávku zrušiť, môžete tak urobiť kliknutím na odkaz „Chcete zrušiť objednávku“, ktorý nájdete v potvrdzujúcom e-maile, ktorý dostanete pri zadávaní objednávky.
Objednávku môžete zrušiť aj telefonicky na čísle +421 2 33 221 558 alebo emailom na [email protected]. Informujte nás o zrušení čo najskôr, pretože len tak môžeme včas zabrániť dodatočným zbytočným nákladom na dopravu.
ZRUŠENIE UŽ ODOŠLANÉHO BALÍKA: Ako môžem zrušiť objednávku, ktorá už bola odoslaná?
Informujte nás o zrušení čo najskôr, pretože len tak môžeme včas zabrániť dodatočným zbytočným nákladom na dopravu. Ak už bol balík odoslaný, zásielku väčšinou nemôžeme zrušiť, takže zásielka s najväčšou pravdepodobnosťou dorazí na vašu dodaciu adresu. Ak si balík neželáte, odmietnite ho pri doručení a bude vrátený na našu adresu.
ZMENA OBJEDNÁVKY: Ako môžem zmeniť produkty v dokončenej objednávke?
Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť obsah objednávky, je zrušiť existujúcu objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znova vytvoriť novú objednávku. Produkty v objednávke môžete zmeniť aj tak, že nás o zmene informujete na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected]. O zmene objednávky nás informujte čo najskôr, pretože len tak budeme môcť zmeniť existujúcu objednávku. Ak bol balík už odoslaný (po 12:00 hodine), zmena už nie je možná a zásielku už väčšinou nemôžeme stornovať.
ZMENA DODACÍCH ÚDAJOV: Ako môžem zmeniť dodacie údaje už odoslanej objednávky?
Objednávku môžete zmeniť niekoľkými spôsobmi:
1. Ak objednávka ešte nebola odoslaná a ešte ste za ňu nezaplatili, zrušte ju a odošlite znova.
2. Pri zadávaní objednávky Vám príde potvrdzujúci email na e-mailovú adresu, v ktorej nájdete a kliknete na odkaz "Chcete zmeniť objednávku?" a zadajte zmenu.
3. Zmenu nám môžete oznámiť aj telefonicky na čísle +421 2 33 221 558 alebo emailom [email protected].
Ak bol balík už odoslaný (po 12:00 hod.), zmena už nie je možná a zásielku väčšinou nemôžeme zrušiť.
ZMENA SPÔSOBU PLATBY: Ako môžem zmeniť spôsob platby pre už vytvorenú objednávku?
Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť spôsob platby, je zrušiť existujúcu objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znova vytvoriť novú objednávku. Spôsob platby môžete zmeniť aj tak, že nám zmenu oznámite telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo e-mailom na [email protected]. O zmene spôsobu platby nás prosím informujte čo najskôr, pretože len tak môžeme zmeniť existujúcu objednávku. Ak ste si zvolili spôsob dobierky a balík už bol odoslaný (po 12:00 hodine), zmena už nie je možná a zásielku väčšinou nemôžeme zrušiť.
ZMENA SPÔSOBU DORUČENIA: Ako môžem zmeniť spôsob doručenia už odoslanej objednávky?
Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť spôsob doručenia, je zrušiť existujúcu objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znova vytvoriť novú objednávku. Spôsob doručenia môžete zmeniť aj tak, že nás o zmene informujete telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo e-mailom na [email protected]. Prosím, informujte nás o zmene dodávky čo najskôr, pretože len tak môžeme zmeniť existujúcu objednávku. Ak bol balík už odoslaný (po 12:00 hodine), zmena už nie je možná a zásielku už väčšinou nemôžeme stornovať.
ZMENA UŽ ZAPLATENEJ OBJEDNÁVKY: Ako môžem zmeniť produkty v už zaplatenej objednávke?
Produkty v objednávke môžete zmeniť tak, že nás o zmene informujete telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected] a dohodnete sa s operátorom na doplatení, dobropise alebo vrátení rozdielu kúpnej ceny v závislosti od objednaných výrobkov. O zmene objednávky nás informujte čo najskôr, pretože len tak budeme môcť zmeniť existujúcu objednávku. Ak bol balík už odoslaný (po 12:00 hodine), zmena už nie je možná a zásielku už väčšinou nemôžeme stornovať.
POTVRDENIE OBJEDNÁVKY: Neprišlo mi potvrdenie objednávky na môj email, čo mám robiť?
Potvrdenie objednávky je odoslané automaticky ihneď po úspešnom odoslaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Potvrdenie objednávky často končí v inom priečinku, napr. v priečinku »Spam« alebo v priečinku »Reklamy«. Skontrolujte prosím všetky priečinky alebo do vyhľadávacieho poľa napíšte »Potvrdenie objednávky«.
Ak ste nedostali potvrdenie objednávky do vašej poštovej schránky, je tiež možné, že ste pri zadávaní objednávky nesprávne zadali vašu e-mailovú adresu.
Ak ste neobdržali potvrdenie objednávky, odporúčame Vám kontaktovať nás telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected].
PRÁVNICKÉ OSOBY: Môžem si objednať produkty na spoločnosť?
Objednávku môžete vytvoriť aj na spoločnosť. Pred zadávaním údajov na pokladni zadajte možnosť »Spoločnosť« a následne zadajte všetky údaje.
Potvrdenie objednávky, ktoré Vám bude zaslané na Váš email nebude obsahovať IČ DPH a firemné údaje, ale budú uložené pre vystavenie faktúry. Faktúru na spoločnosť vo fyzickej podobe priložíme do vášho balíka. Ak potrebujete PDF alebo elektronickú faktúru, dajte nám prosím vedieť na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo e-mailom na [email protected].
ZADANIE ZĽAVOVÉHO KÓDU: Ako zadám zľavový kód pri objednávke?
Zľavový kód môžete zadať v košíku v 1. kroku do políčka vpravo a kliknutím na tlačidlo »potvrdiť«. Môžete tiež pridať kód, ktorý je viditeľný vo farebnom rámčeku v popise produktu, a to tak, že ho aktivujete zaškrtnutím.
Pri telefonickej alebo emailovej objednávke uveďte kód operátorovi písomne alebo ústne.
ZĽAVOVÝ KÓD PRI TELEFONICKEJ OBJEDNÁVKE: Môžem použiť zľavový kód, ak si objednám telefonicky?
Výhody telefonickej objednávky sú rovnaké ako pri online objednávke. Ústne povedzte operátorovi kód a bude zohľadnený pri objednávke.
PLATNOSŤ KÓDU: Platí zľavový kód aj na zľavnené ceny a množstevné zľavy?
Kód sa vzťahuje aj na znížené ceny a množstevné zľavy. Naraz však môžete použiť iba jeden kód. Platnosť kódu a podmienky použitia sú vždy popísané na mieste, kde ste kód našli (na letáku, v e-maily, na FB alebo na našej stránke).
VIACERÉ ZĽAVOVÉ KÓDY: Môžem použiť dva alebo viac kódov súčasne?
Naraz môžete použiť a uplatniť iba jeden kód, či už ide o zľavový kód, darčekovú poukážku alebo kód na dopravu zdarma. Použitie viac ako jedného kódu nie je možné.
NEAKTÍVNY KÓD: Čo mám robiť, ak sa pri potvrdení kódu zobrazí informácia, že kód už nie je aktívny?
Ak je pri objednávke uvedené, že kód už nie je aktívny, skontrolujte podmienky používania kódu. Podmienky sú vždy uvedené na mieste, kde ste kód získali (na letáku, v e-maily, na FB alebo na našej stránke). Skontrolujte, či sa všetky podmienky zhodujú s podmienkami, pre ktoré je kód aktívny:
- Platí kód pre všetky produkty alebo len pre konkrétnu kategóriu?
- Je kód viazaný na konkrétnu sumu nákupu?
- Je kód stále aktívny resp. vypršal už dátum akcie?
Ak váš nákup spĺňa vyššie uvedené podmienky a kód stále nefunguje, skontrolujte:
- Vpísali ste v prvom kroku správny kód do políčka pre zľavový kód a klikli ste na »potvrdiť«? (Kódy nikdy neobsahujú medzery).
Občas sa stane, že kód z dôvodu zmeny objednávky zmizne a je potrebné ho zadať znova. Pred odoslaním objednávky si preto vždy skontrolujte, či je kód zohľadnený.
Ak ani potom nebude možné zadať a potvrdiť kód, môžete nám zavolať aj na číslo 02 33 221 558 alebo nám napísať č. vašej objednávky a zľavový kód na [email protected].
ZÍSKAVANIE ZLIAV: Kde môžem získať zľavové kódy?
Zľavové kódy spojené s kampaňou si môžete pozrieť na našej webovej stránke na titulnej strane.
Taktiež vás budeme informovať o akciách a výhodách spojených so zľavovými kódomi na váš e-mail, ak ste sa prihlásili na odber nášho newsletteru. Na odber našich e-noviniek sa môžete prihlásiť pomocou vašej e-mailovej adresy na našej webovej stránke, na prvej strane.
Niektoré akcie a výhody spojené s kódmi sú zverejnené aj na našej FB stránke.
ZVÝHODNENÉ CENY: Sú zľavnené ceny len pre registrovaných užívateľov?
Zvýhodnené ceny platia pri každom nákupe bez ohľadu na to, či ste registrovaný užívateľ alebo nie. To isté platí pre množstevné zľavy a používanie kódov.
MNOŽSTEVNÁ ZĽAVA: Dostanem pri kúpe viacerých kusov množstevnú zľavu?
Pri odbere väčšieho množstva je na niektoré produkty aj množstevná zľava. Množstevné zľavy sú viditeľné v popise každého produktu, kde si môžete vybrať aj balenie viacerých produktov. Množstevná zľava sa automaticky vypočíta aj v prípade, že do košíka vložíte viacero kusov určitého produktu a nevyberiete si balíček.
KREDIT: Ako môžem získať a použiť kredit?
Kredit môžu využívať iba registrovaní užívatelia. Pre tento benefit je dôležité prihlásiť sa pred každým nákupom svojim užívateľským menom a heslom, ktoré ste si zvolili pri registrácii.
Pri nákupe každého produktu získajú registrovaní užívatelia kredit, ktorý môžu použiť pri ďalšom nákupe. Kredit je viditeľný pri každom produkte a je vypočítaný na základe predajnej ceny 1 ks produktu. Konečná výška kreditu je vypočítaná pri pokladni a predstavuje 3% z ceny produktu bez DPH.
Kredit sa vypočíta automaticky pri registrácii užívateľa a je viditeľný vo Vašom košíku resp. na pokladni.
LETÁK S KÓDOM: V balíku mi prišiel leták resp. kupón, ktorý prináša zľavu 5 €. Ako ho môžem uplatniť?
Kupón v hodnote 5 € je možné použiť pri nákupe nad 40 € a je spojený s konkrétnym kódom napísaným na letáku. Na letáku je uvedený aj dátum, dokedy je kód aktívny. Naraz môžete použiť iba jeden zľavový kód.
PRIDANIE ZĽAVOVÉHO KÓDU: Ako môžem pridať zľavový kód k objednávke, ktorú som už odoslal?
Kód môžete pridať do objednávky tak, že nám ho napíšete do správy, ktorú pošlete ako odpoveď na správu o potvrdení objednávky. Kód môžete pridať k objednávke aj na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo na e-mailovej adrese [email protected]. Prosím, dajte nám vedieť čo najskôr, že chcete pridať do objednávky zľavový kód, pretože len tak môžeme zmeniť existujúcu objednávku. Ak bol balík už odoslaný (po 12:00 hodine) alebo je objednávka už zaplatená, zmena už nie je možná a zľavový kód už nie je možné doplniť.
DARČEK K NÁKUPU NAD 50 €: Ako si vyberiem darček pri nákupe nad 50 €?
Pri nákupe nad 50 € vám bude k objednávke automaticky pridaný darček. Darček si môžete vybrať aj z troch ponúkaných produktov na pokladni.
POŠTOVNÉ ZDARMA NAD 35 €: Je poštovné bez odpočítanej zľavy alebo s odpočítanou zľavou pri nákupe nad 35€ zdarma?
Pri nákupe nad 35 € bude doprava zdarma automaticky odrátaná v košíku. Minimálna suma 35 € je viazaná na cenu produktov bez zľavy (ak je suma objednávky po zľave nižšia ako 35 €, doprava zdarma sa stále berie do úvahy).
REKLAMÁCIE: V akom prípade môžem reklamovať produkt?
Produkt môžete reklamovať, ak je poškodený, rozbitý alebo nepoužiteľný resp. ak jeho vlastnosti nezodpovedajú alebo sa odchyľujú od vlastností popisu na našej webovej stránke.
PROCES REKLAMÁCIE: Ako môžem reklamovať produkt?
O nevhodnosti produktu nás informujte telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected]. Pre úspešné vyriešenie reklamácie je potrebné predložiť fotografiu, ktorá zobrazuje typ nezrovnalosti resp. chybu produktu. S našimi operátormi sa dohodnete na prípadnom vrátení výrobku pre skontrolovanie chyby, preto prosím výrobok nevyhadzujte až do vyriešenia reklamácie.
Pri reklamovanom produkte máte nárok na bezplatnú výmenu produktu, kredity alebo vrátenie celej kúpnej ceny produktu.
Viac sa dočítate v našich obchodných podmienkach: https://www.futunatura.sk/vseobecne-podmienky
NESPOKOJNOSŤ S PRODUKTOM: Môžem produkt reklamovať, ak s ním nie som spokojný?
Produkt môžete reklamovať, ak je poškodený, rozbitý alebo nepoužiteľný resp. ak jeho vlastnosti nezodpovedajú alebo sa odchyľujú od vlastností popisu na našej webovej stránke.
Na reklamácie sa neprihliada pri nespokojnosti resp. nevhodnosti produktu na základe individuálneho subjektívneho úsudku užívateľa alebo nesprávneho použitia. V našom obchode nemáme záruku spokojnosti.
Pretože chceme, aby ste boli spokojní a mali z našich produktov úžitok, sme vám vždy k dispozícii pre radu alebo dodatočné otázky týkajúce sa správneho používania produktu.
NESPRÁVNY OBSAH BALÍKA: Čo mám robiť, ak som dostal iný produkt, ako som si objednal?
Ak ste dostali nesprávny produkt, informujte nás na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo e-mailom na [email protected]. S našimi operátormi sa dohodnete na bezplatnej výmene produktov, čiže vám nevzniknú žiadne ďalšie náklady na riešenie problému.
Prosím, nevyhadzujte krabicu resp. obal odosielaného balíka, nakoľko je to najjednoduchší spôsob odovzdania nesprávnych produktov kuriérovi, ktorý nesprávne produkty vyzdvihne. Správny obsah resp. produkty budú odoslané okamžite po prijatí vašej správy.
NEKOMPLETNÝ OBSAH BALENIA: Čo mám robiť, ak som nedostal všetko, čo som si objednal?
Ak ste nedostali všetko, čo ste si objednali, informujte nás o tom na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected]. S našimi operátormi sa dohodnete na bezplatnom doručení chýbajúcich produktov, čiže vám nevzniknú žiadne ďalšie náklady na riešenie problému.
Chýbajúce produkty sú odoslané ihneď po prijatí vašej správy.
VRÁTENIE PRODUKTU: Ako vrátim produkt za účelom vrátenia peňazí?
Ak je produkt nepoškodený a neotvorený, môžete ho vrátiť a získať naspäť svoje peniaze. Odstúpiť od zmluvy môžete najneskôr do 14 dní od vystavenia faktúry za objednávku. O vrátení nás prosím vopred informujte telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected].
Produkty je potrebné zaslať na adresu našej spoločnosti: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovinsko. K balíku je potrebné priložiť faktúru alebo list s informáciami o vrátení tovaru. Tovar, ktorý vraciate, odporúčame zaslať doporučene, len tak si zabezpečíte sledovanie zásielky. Náklady na dopravu hradí vždy odosielateľ, pokiaľ nie je vopred dohodnuté inak. Balíky s povinnosťou platby na dobierku nepríjmame.
Za produkt, ktorý je uzavretý a nepoškodený, vám môžeme vrátiť kúpnu cenu, ktorú ste zaň zaplatili, na váš bankvoý účet resp. na iný platobný systém (PayPal, PayUnity) ihneď po obdržaní vráteného produktu. Ak chcete, môžete sumu použiť aj ako kredit.
Nepoškodený a nerozbalený výrobok môžete vrátiť bez udania dôvodu. V každom prípade Vám budeme veľmi vďační za informáciu, prečo chcete produkt vrátiť resp. prečo je produkt pre vás nevhodný.
VÝMENA PRODUKTU: Ako môžem vymeniť produkt za iný?
Tovar môžete vymeniť, ak je nepoškodený a uzavretý, najneskôr do 14 dní od vystavenia faktúry za objednávku. O výmene nás prosím informujte vopred na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo e-mailom na [email protected].
Tovar na výmenu je potrebné zaslať na adresu našej spoločnosti: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovinsko. K balíku je potrebné priložiť faktúru alebo list s informáciami o výmene. Tovar odporúčame zaslať na výmenu doporučene, len tak si zabezpečíte sledovanie zásielky. Náklady na dopravu hradí vždy odosielateľ, pokiaľ nie je vopred dohodnuté inak. Balíky s povinnosťou platby na dobierku nepríjmame.
Tovar, ktorý je uzavretý a nepoškodený, je možné ihneď po obdržaní vášho balíka vymeniť za iný. Pred odoslaním sa prosím dohodnite s našim operátorom na prípadnom doplatku a spôsobe úhrady doplatku v prípade výmeny produktu za drahší produkt.
ČAS VRÁTENIA PLATBY: Kedy môžem očakávať vrátenie peňazí na môj účet?
V prípade schváleného vrátenia peňazí môžete prevod očakávať do 14 pracovných dní od potvrdenia vrátenia peňazí.
SŤAŽNOSŤ: Kde sa môžem sťažovať, ak som počas procesu nákupu nebol s niečím spokojný?
Na reklamáciu resp. spätnú väzbu, použite kontaktný formulár na webovej stránke https://www.futunatura.sk/staznosti-a-pochvaly alebo nám pošlite správu na [email protected].
Váš názor pre nás veľa znamená, preto budeme radi, ak dostaneme akúkoľvek pochvalu, ktorá nás povzbudí, ale aj sťažnosť, ktorú dôkladne zvážime. Uvítame aj vaše návrhy, rady a pripomienky týkajúce sa našich produktov a služieb.
POŠKODENÝ BALÍK: Čo mám robiť, ak dostanem poškodený balík?
Ak ste si pri preberaní balíka všimli, že zásielka je fyzicky poškodená, chýba jej obsah alebo javí známky otvorenia, bezodkladne nás informujte na čísle 02 33 221 558 alebo na e-mailovej adrese [email protected].
Obal a obsah prijatej poškodenej zásielky nevyhadzujte, ale počkajte na pokyny nášho operátora.
Poškodenú zásielku môžete odmietnuť aj pri doručovaní.
Spolu so Zásielkovňou (Slovak Parcel Service, Packeta, Slovenská pošta) zabezpečíme vyriešenie kompenzácie v čo najkratšom čase. Za poškodený balík máte nárok na bezplatnú výmenu produktu, kredit alebo vrátenie celej hodnoty balíka.
PLATOBNÉ METÓDY: Aké sú možné spôsoby platby?
V našom internetovom obchode sú možné tieto spôsoby platby:
- PLATBA NA DOBIERKU - Objednané produkty zaplatíte v hotovosti pri prevzatí balíka priamo doručovateľovi alebo ich zaplatíte pri prevzatí na odbernom mieste.
- PLATBA PREVODOM - Za objednané produkty zaplatíte bankovým prevodom na náš bankový účet. Všetky potrebné informácie k platbe dostanete na váš email.
- PLATBA KREDITNOU KARTOU - Za objednané produkty zaplatíte platobnou kartou Visa alebo Mastercard zadaním príslušných platobných údajov na našej stránke.
- PLATBA SYSTÉMOM PAYPAL - Za objednané produkty zaplatíte systémom PayPal zadaním príslušných údajov na webovej stránke PayPal, ktorá sa automaticky otvorí pri vytváraní objednávky.
VÝBER SPÔSOBU PLATBY: Kde si môžem vybrať spôsob platby pri zadávaní objednávky?
Pri online nákupe si spôsob platby zvolíte pri pokladni – v kroku 2 nižšie.
ZMENA SPÔSOBU PLATBY: Ako môžem zmeniť spôsob platby?
Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť spôsob platby, je zrušiť existujúcu objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znova si vytvoriť novú objednávku. Spôsob platby môžete zmeniť aj tak, že nás o zmene informujete telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo e-mailom na [email protected]. O zmene spôsobu platby nás prosím informujte čo najskôr, pretože len tak môžeme zmeniť existujúcu objednávku. Ak ste si zvolili spôsob dobierky a balík už bol odoslaný (po 12:00 hod.), zmena už nie je možná a zásielku väčšinou nemôžeme zrušiť.
OBMEDZENÉ METÓDY PLATBY: Prečo mi webová stránka neponúka spôsob platby cez PayPal alebo kartou?
V košíku máte produkt, ktorý má obmedzenú platbu PayPalom alebo kreditnou kartou, takže táto platba bohužiaľ nie je možná. Platby kreditnou kartou a PayPal sú zakázané pre všetky produkty z konope, melatonín, zeolit, Lugolov roztok a DMSO. Tento spôsob platby je povolený pre všetky ostatné produkty.
Vo Vašom prípade si môžete vybrať len medzi platbou na dobierku alebo platbou prevodom.
POTVRDENIE PLATBY: Prečo mi na email neprišla faktúra resp. údaje na prevod?
Potvrdenie objednávky spolu s informáciou o prevode je zasielané automaticky ihneď po úspešnom odoslaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Potvrdenie objednávky často končí v inom priečinku, napr. v spame alebo v reklamách. Skontrolujte prosím všetky priečinky alebo do vyhľadávacieho poľa napíšte »Potvrdenie objednávky«.
Ak ste nedostali potvrdenie objednávky do vašej poštovej schránky, je tiež možné, že ste pri zadávaní objednávky nesprávne zadali vašu e-mailovú adresu.
Ak ste neobdržali potvrdenie objednávky, odporúčame Vám kontaktovať nás telefonicky na čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected].
POTVRDENIE PLATBY: Musím vám poslať potvrdenie o platbe e-mailom?
Náš systém je automatizovaný, takže potvrdenia a doklady o platbe nie je potrebné posielať na náš e-mail. Prevody na náš účet pravidelne sledujeme každý deň.
Ak chcete, aby bola vaša objednávka odoslaná v ten istý deň a nie ste si istí, že prevod bude viditeľný na našom účte, môžete sa dohodnúť s naším operátorom, že vám bude balíček odoslaný po odoslaní potvrdenia na náš email [email protected].
PLATOBNÉ KARTY: Ktoré platobné karty umožňujú platbu kartou?
Nákupy je možné uskutočniť kreditnými alebo debetnými kartami VISA a MASTERCARD.
PLATBA PLATOBNOU KARTOU: Ako funguje platba kreditnou kartou?
Pri pokladni vyberte spôsob platby »Kreditná karta«. Otvorí sa pole, do ktorého zadáte príslušné informácie: Meno a priezvisko, číslo karty (16-miestne číslo na prednej strane karty), dátum platnosti karty (mesiac a rok) a CVV kód (posledné 3 čísla na zadnej strane karty). Po kliknutí na »Odoslať objednávku« budete presmerovaní na stránku, kde zadáte bezpečnostný kód, ktorý dostanete v SMS správe od vašej banky.
Vzhľadom na bezpečnostný systém je dôležité, aby ste mali vo svojej banke správne dohodnutú službu pre bezpečnú platbu platobnou kartou. To znamená, že po zadaní overovacieho kódu dostanete prostredníctvom SMS aj bezpečnostný kód. Ak bezpečnostný kód nedostanete, kontaktujte svojho poskytovateľa bankových služieb alebo vydavateľa karty.
Ak bola objednávka úspešne zadaná a platba prebehla úspešne, na našej stránke sa zobrazí upozornenie »Ďakujeme za vašu objednávku!«.
PROBLÉMY S PLATOBOU KARTOU: Čo robiť, ak mám problémy s platbou kartou?
Niekedy sa môžu vyskytnúť problémy s platobným systémom PayUnity, ktorý je bezpečným rozhraním pre platbu kartou.
Vzhľadom na bezpečnostný systém je dôležité, aby ste mali vo svojej banke správne dohodnutú službu pre bezpečnú platbu platobnou kartou. To znamená, že po zadaní overovacieho kódu dostanete prostredníctvom SMS aj bezpečnostný kód. Ak bezpečnostný kód nedostanete, kontaktujte svojho poskytovateľa bankových služieb alebo vydavateľa karty.
Problémy môžu nastať aj pri pomalom internetovom pripojení alebo v prípade, že bezpečnostný kód nezadáte správne alebo dostatočne rýchlo.
Ak sa po zadaní objednávky nákup nedokončí, ale stránka sa načítava dlho, objednávka sa s najväčšou pravdepodobnosťou nepodarí úspešne dokončiť. V takom prípade vám odporúčame prerušiť načítavanie a pokúsiť sa o nákup neskôr, uskutočniť ho z iného zariadenia alebo zvoliť iný spôsob platby.
Ak neviete problém vyriešiť, môžete tiež zavolať našim operátorom na číslo 02 33 221 558 alebo nám napísať na [email protected].
PLATBA PAYPAL: Ako môžem platiť cez PayPal?
Pri pokladni vyberte ako spôsob platby »PayPal«. Po kliknutí na »Odoslať objednávku« budete presmerovaný na stránku PayPal, kde zadáte používateľské meno a heslo, ktoré máte pre PayPal a potvrdíte.
Ak bola objednávka úspešne zadaná a platba prebehla úspešne, na našej stránke sa zobrazí upozornenie »Ďakujeme za vašu objednávku!«.
PLATBA PREVODOM: Ako môžem zaplatiť prevodom?
Pri pokladni označte spôsob platby »Platba prevodom«. Po kliknutí na »Odoslať objednávku« Vám príde na Váš email potvrdenie objednávky so všetkými relevantnými informáciami pre platbu na náš bankový účet. Platbu môžete uskutočniť prostredníctvom online banky alebo v banke.
PLATBA NA DOBIERKU: Ako môžem zaplatiť na dobierku?
Pri doručovaní balíka na adresu musí kupec zaplatiť platbu v hotovosti kuriérovi. Pri prevzatí odbernom mieste môžete platiť v hotovosti alebo kartou.
DODATOČNÉ NÁKLADY NA DOBIERKU: Prečo sa k mojej objednávke pripočítava cena 1 €, ak si spôsob platby vyberiem na dobierku?
Dobierka je službou doručovacej služby, ktorá je viditeľná aj v objednávke a predstavuje sumu 1€. Ak si vyberiete iný spôsob platby, neplatíte žiadne poplatky.
DORUČENIE BALÍKA: Ako rýchlo odošlete objednávku?
Zásielky v pracovných dňoch od pondelka do štvrtka odosielame v ten istý deň, ak bola objednávka zadaná do 12:30 a spôsob platby je »Na dobierku«, »PayPal« ali »Kreditná karta«.
Zásielky so spôsobom platby »Prevodom« odosielame ihneď po prijatí platby do 12:30 hod.
V piatok odosielame balíky v ten istý deň, ak bola objednávka alebo platba uskutočnená do 12:00 hod.
Objednávky prijaté po 12:30 (Po-Št) resp. po 11:30 (piatok) a cez víkendy a sviatky odosielame nasledujúci pracovný deň.
DODACIA LEHOTA: Kedy môžem očakávať balík?
Dodanie trvá 2-3 pracovných dní.
CENA DORUČENIA: Koľko stojí doručenie?
Cena doručenia domov je 3,50 € a odber na odbernom mieste je 2,90 €.
Pri objednávke nad 35 € je doprava zadarmo.
DORUČENIE ZDARMA: V akom prípade je doručenie zadarmo?
Doručenie je zdarma pri objednávke nad 35 € alebo v prípade akčnej ponuky zadaním kódu pre dopravu zdarma.
DORUČOVACIA SLUŽBA: Akou doručovacou službou doručujete?
Zásielky doručujeme cez Zásielkovňu (Slovak Parcel Service, Packeta, Slovenská pošta).
VOĽBA SPÔSOBU DORUČENIA: Kde si môžem zvoliť spôsob doručenia pri zadávaní objednávky?
Pri nákupe online si zvolíte spôsob doručenia pri pokladni – v kroku 2 nižšie.
DORUČOVACIA ADRESA: Môžem si objednať doručenie do práce alebo na inú adresu?
Pri objednávke môžete zadať inú adresu doručenia ako je adresa platiteľa. Pri zadávaní údajov nižšie začiarknite políčko »Odoslať na inú adresu«. Nižšie sa zobrazí nové okno »Údaje pre doručenie«, kde zadáte adresu doručenia.
DODATOČNÉ POPLATKY ZA DOBIERKU: Prečo musím okrem doručenia platiť aj 1€ za platbu na dobierku?
Cena 1€ nie je nákladom na doručenie, ide o doplnkovú službu doručovacej služby za platbu na dobierku. Ak si vyberiete iný spôsob platby, neplatíte žiadne poplatky.
OZNÁMENIE O DORUČENÍ: Budem vopred informovaný o doručení?
Doručovacia služba vám oznámi predpokladaný čas doručenia SMS správou alebo emailom, ktorý bude obsahovať aj sledovacie číslo balíka a ďalšie potrebné informácie pre prijatie zásielky.
DÁTUM DODANIA: Môžem si dohodnúť konkrétny čas doručenia?
Presný termín dodania z našej strany nie je možné špecifikovať, závisí od doručovacej služby. V niektorých prípadoch si termín doručenia môžete dohodnúť sami s doručovateľskou službou.
NEPRÍTOMNOSŤ PRI DORUČENÍ: Čo sa stane s mojím balíkom, ak nebudem na dodacej adrese, keď príde kuriér?
Ak ste si ako spôsob doručenia zvolili doručenie domov, balík vám kurier nechá na najbližšom odbernom mieste Packety, Slovak Parcel Service.
LÍSTOK NA VYZDVIHNUTIE BALÍKA: Neprišiel mi do poštovej schránky potvrdenie na vyzdvihnutie balíka z odberného miesta. Čo môžem urobiť?
Balík si môžete jednoducho vyzdvihnúť na najbližšom odbernom mieste so sledovacím číslom, ktoré ste dostali cez SMS.
KRAJINA DODANIA: Z ktorej krajiny odosielate objednávky?
Všetky balíky sú odosielané zo Slovinska.
STAV BALÍKA: Kde môžem skontrolovať stav môjho balíka?
Stav svojho balíka môžete skontrolovať pomocou sledovacieho čísla prostredníctvom sledovacích systémov doručovacej služby:
Packeta: https://tracking.packeta.com/en/tracking/
Slovenská pošta: https://tandt.posta.sk/
Slovak Parcel Service: https://www.sps-sro.sk/moja-zasielka/
Stav vášho balíka si tiež môžete kedykoľvek skontrolovať u nášho operátora na telefónnom čísle 02 33 221 558.
ZMENA DORUČOVACEJ ADRESY: Ako môžem zmeniť svoju doručovaciu adresu?
Doručovaciu adresu môžete zmeniť tak, že nám zmenu adresy napíšete do správy, ktorú pošlete ako odpoveď na potvrdenie objednávky.. Informácie o doručení môžete zmeniť aj na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo na e-mailovej adrese [email protected]. O zmene dodacej adresy nás prosím informujte čo najskôr, pretože len tak budeme môcť zmeniť existujúce údaje. Ak bol balík už odoslaný (po 12:00 hodine), zmena už nie je možná a zásielku už väčšinou nemôžeme stornovať.
ZMENA SPÔSOBU DORUČENIA: Ako môžem zmeniť spôsob doručenia?
Spôsob doručenia môžete zmeniť tak, že nám zmenu napíšete do správy, ktorú pošlete ako odpoveď na potvrdenie objednávky. Spôsob doručenia môžete zmeniť aj na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo na e-mailovej adrese [email protected]. O zmene nás prosím informujte čo najskôr, pretože len tak budeme môcť zmeniť doručenie. Ak bol balík už odoslaný (po 12:00), zmena už nie je možná a zásielku už väčšinou nemôžeme stornovať.
PROBLÉMY S DORUČENÍM: Čo môžem urobiť, ak sa vyskytne problém s doručovacou službou alebo doručením balíka?
Ak máte problémy s doručením alebo vyzdvihnutím balíka, oznámte nám to na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo na e-mailovej adrese [email protected].
OSOBNÝ ODBER: Ako môžem osobne prevziať objednané výrobky?
Osobný odber bohužiaľ nie je možný, pretože sa naša spoločnosť nachádza v Slovinsku a na Slovensku nemáme žiadne kamenné obchody.
REGISTRÁCIA: Musím sa zaregistrovať, aby som mohol nakupovať?
Na nákup sa nemusíte registrovať. Nakupovať môžete ako hosť alebo ako registrovaný užívateľ.
POKYNY K REGISTRÁCII: Ako sa zaregistrujem?
Registrovať sa môžete kliknutím na „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu internetového obchodu. Otvorí sa okno, kde kliknite na „Registrovať“. Potom sa otvorí stránka na zadanie všetkých potrebných údajov na registráciu.
Registrovať sa môžete spolu s objednávkou. Pri pokladni pod zadaním osobných údajov môžete zaškrtnúť »Vytvoriť nový používateľský účet«.
Pri registrácii si nastavíte aj heslo, ktorým sa môžete nabudúce prihlásiť do obchodu. Vaše používateľské meno je vždy váš e-mail, s ktorým ste sa zaregistrovali.
PRIHLÁSENIE NA ODBER NEWSLETTER: Stal som sa prihlásením sa na odber noviniek vaším registrovaným používateľom?
Prihlásením sa k odberu e-noviniek sa z vás nestáva registrovaný užívateľ. Ak sa chcete zaregistrovať, musíte sa zaregistrovať samostatne.
Môžete sa prihlásiť na odber našich e-noviniek pomocou vašej e-mailovej adresy na našej webovej stránke, na prvej strane.
VÝHODY: Aké výhody získam ako registrovaný užívateľ?
Registráciou môžete využívať výhody kreditu. Pre tento benefit je dôležité prihlásiť sa pred každým nákupom svojim užívateľským menom a heslom, ktoré ste si zvolili pri registrácii.
Pri kúpe každého produktu získajú registrovaní užívatelia kredit, ktorý môžu použiť pri ďalšom nákupe. Kredit je viditeľný pri každom produkte a je vypočítaný na základe predajnej ceny 1 ks produktu. Konečná výška kreditu je vypočítaná pri pokladni a predstavuje 3% z ceny produktu bez DPH.
Kredit sa vypočíta automaticky pri registrácii užívateľa a je viditeľný vo Vašom košíku resp. pri pokladni.
ZMENA HESLA: Ako môžem zmeniť heslo k používateľskému účtu?
Ak ste sa úspešne prihlásili do svojho používateľského účtu a chcete si len zmeniť heslo, kliknite na »Profil« vpravo hore (kde ste sa prihlásili). Otvorí sa okno, kde kliknite na »Zmena hesla«. Otvorí sa stránka, kde môžete zadať nové heslo a potvrdiť ho kliknutím na »Pokračovať«.
Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na »Prihlásenie« v pravom hornom rohu internetového obchodu. Otvorí sa okno, kde kliknite na »Zabudnuté heslo«. Otvorí sa stránka, kde zadáte e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii. Kliknite na »Pokračovať« a my vám zašleme nové heslo na zadanú e-mailovú adresu.
Ak máte problémy s registráciou, prihlasovacím menom alebo heslom, môžete nám tiež zavolať na číslo 02 33 221 558 alebo nám napísať na [email protected].
ZMENA ÚDAJOV: Ako môžem zmeniť údaje vo svojom používateľskom účte?
Po úspešnom prihlásení pomocou používateľského mena a hesla sa otvorí stránka »Môj účet«, kde môžete zmeniť údaje kliknutím na »Upraviť informácie o účte« alebo »Zmeniť adresu«.
Po úspešnej registrácii sa do svojho účtu dostanete aj kliknutím na »Profil« vpravo hore (kde ste sa prihlásili) a pre zmenu Vašich údajov kliknite na »Moje údaje«.
STAV KREDITU: Kde si môžem skontrolovať svoj zostatok?
Po úspešnom prihlásení pomocou používateľského mena a hesla sa otvorí stránka »Môj účet«, kde si kliknutím na »Kredit« môžete skontrolovať zostatok kreditov.
Svoj zostatok si môžete skontrolovať kliknutím na »Profil« vpravo hore (kde ste sa prihlásili), kde je zostatok viditeľný pri prvej položke »Kredit«.
HISTÓRIA NÁKUPOV: Kde môžem skontrolovať svoju históriu nákupov?
Po úspešnom prihlásení pomocou používateľského mena a hesla sa otvorí stránka »Môj účet«, kde si môžete skontrolovať minulé nákupy kliknutím na »História objednávok«.
PROBLÉMY S KREDITOM: Čo môžem robiť, ak mi po registrácii neprišiel kredit?
Kredit je pripísaný na účet užívateľa po spracovaní objednávky. Ak spozorujete problémy so zaznamenaním kreditu, ihneď nás informujte na telefónnom čísle 02 33 221 558 alebo emailom na [email protected].