Často kladené otázky

OBJEDNÁVKA chevron-right
KUPÓNY A VÝHODY chevron-right
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA chevron-right
PLATBA chevron-right
DORUČENIE chevron-right
POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET chevron-right

OBJEDNÁVKA

chevron-left Späť na často kladené otázky

Objednávka online. Požadované produkty pridajte do košíka. Do košíka sa dostanete kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“ v pravom hornom rohu stránky. Keď máte v košíku všetky vybrané výrobky, kliknite na tlačidlo „Do pokladne” zadajte všetky údaje, vyberte spôsob platby a doručenia a kliknite na tlačidlo „Objednať“. Ak bola objednávka úspešne odoslaná, na stránke sa zobrazí správa „Ďakujeme za vašu objednávku!“.

Objednávajte telefonicky na čísle 02 33 221 558. Ceny a výhody sú rovnaké ako pri online objednávke. Ak máte zľavový kód, oznámte ho svojmu operátorovi.

Objednávka prostredníctvom e-mailu [email protected]. Do správy uveďte svoje údaje, požadované výrobky a spôsob doručenia. Naši operátori vytvoria objednávku a pošlú vám potvrdenie. Ceny a výhody sú rovnaké ako pri online objednávke. Ak máte zľavový kód, napíšte ho do správy.

Do košíka sa dostanete kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu stránky. Množstvo môžete zmeniť zadaním iného čísla alebo kliknutím na + alebo - v množstve. Ak chcete odstrániť položku z košíka, kliknite na ikonu košíka (odstrániť) v pravej časti stránky.

Najprv sa uistite, že ste pri pokladni zadali všetky potrebné údaje o objednávke. Skontrolujte, či sa niektoré z políčok nezmenilo na červené a či ste zaškrtli, že súhlasíte s obchodnými podmienkami.

Ak sa nákup po odoslaní objednávky nedokončí a načítanie stránky trvá dlho, je pravdepodobné, že sa vaša objednávka úspešne nezrealizuje. Môže sa to stať pri platbe kreditnou kartou - v takom prípade prerušte načítavanie a nákup vykonajte neskôr z iného zariadenia alebo zvoľte iný spôsob platby.

Ak problémy neviete vyriešiť, zavolajte nám na 02 33 221 558 alebo nám napíšte na [email protected].

Samozrejme. Pri zadávaní údajov nižšie kliknite na „Poslať na inú adresu“. Otvorí sa nové okno, v ktorom môžete zadať dodaciu adresu.

Kliknite na odkaz „Chcete zrušiť objednávku“, ktorý nájdete v potvrdzujúcom e-maile.

Objednávku môžete zrušiť aj telefonicky na 02 33 221 558 zaslaním e-mailu na [email protected]. O zrušení objednávky nás informujte čo najskôr, pretože len tak sa vyhneme zbytočným nákladom na dopravu.

Informujte nás o tom čo najskôr, pretože len tak sa vyhnete zbytočným nákladom na dopravu. Ak už bola zásielka odoslaná, nemôžeme ju zrušiť, takže zásielka príde na vašu dodaciu adresu. Ak si zásielku neželáte, odmietnite ju a vráti sa k nám.

Existuje niekoľko spôsobov, ako vykonať zmeny v produktoch: 

1. Ak objednávka ešte nebola odoslaná a ešte ste za ňu nezaplatili, zrušte ju a znovu ju odošlite. 

2. Po odoslaní objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail, v ktorom nájdete odkaz „Chcete upraviť objednávku?“. a zadajte zmenu.

3. Zmenu nám môžete oznámiť na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Ak už bola zásielka odoslaná, zmena už nie je možná a my už nemôžeme zásielku zrušiť.

Dodacie údaje môžete zmeniť napísaním správy alebo odpovede na e-mail, ktorý ste dostali pri odoslaní objednávky. Svoje údaje môžete zmeniť aj na 02 33 221 558 alebo [email protected]. Ak zmeníte svoje údaje, oznámte nám to čo najskôr. Ak už bol balík odoslaný, zmena už nie je možná a odoslanie už nemôžeme zrušiť.

Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť spôsob platby, je zrušiť objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znovu ju odoslať. Zmenu nám môžete oznámiť aj na 02 33 221 558 alebo [email protected]. O zmene nás informujte čo najskôr. Ak ste si vybrali spôsob platby na dobierku a zásielka už bola odoslaná, zmena už nie je možná a my už nemôžeme zásielku zrušiť.

Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť spôsob doručenia, je zrušiť objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znovu ju odoslať. Zmenu nám môžete oznámiť aj na 02 33 221 558 alebo [email protected]. O zmene nás informujte čo najskôr. Ak už bola zásielka odoslaná, zmena už nie je možná a my nemôžeme zásielku zrušiť.

Výrobky v objednávke môžete zmeniť tak, že nám zmenu oznámite na 02 33 221 558 alebo [email protected] a dohodnúť sa s operátorom na doplatku, dobropise alebo vrátení rozdielu. O zmene nás informujte čo najskôr. Ak už bola zásielka odoslaná, zmena už nie je možná a my nemôžeme zásielku zrušiť.

Potvrdenie objednávky bude zaslané automaticky ihneď po úspešnom odoslaní objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri odoslaní objednávky. Potvrdenie objednávky môže zájsť do kategórie „Spam“ alebo „Reklamy“. Skontrolujte prosím všetky priečinky alebo zadajte do políčka pre vyhľadávanie „Potvrdenie objednávky“.

Ak ste nedostali potvrdenie objednávky, je tiež možné, že ste pri zadávaní objednávky nesprávne zadali svoju e-mailovú adresu.

Ak ste nedostali potvrdenie objednávky, odporúčame vám, aby ste nás kontaktovalina 02 33 221 558 alebo [email protected].

Výrobky si môžete objednať aj na spoločnosť. Ak chcete nakupovať online, označte v nákupnom košíku možnosť „Spoločnosť“ a potom zadajte všetky svoje údaje.

Potvrdenie objednávky zaslané na váš e-mail nebude obsahovať vaše daňové číslo a údaje o spoločnosti, pretože tie sa zaznamenávajú len na účely fakturácie. Fyzickú faktúru na spoločnosť priložíme k vášmu balíku. Ak požadujete faktúru vo formáte PDF alebo elektronickú faktúru, oznámte nám to na 02 33 221 558 alebo [email protected].

KUPÓNY A VÝHODY

chevron-left Späť na často kladené otázky

Zadajte zľavový kód v košíku v 1. kroku - do políčka nižšie a potom kliknite na tlačidlo „potvrdiť“. 

Pri telefonickej alebo e-mailovej objednávke uveďte kód písomne alebo ústne operátorovi.

Áno, ale naraz môžete použiť len jeden kód. Platnosť kódu a podmienky jeho použitia sú vždy popísané na mieste, kde ste kód získali.

Nie, naraz môžete použiť a využiť len jeden kód. Zadanie viac ako jedného kódu nie je možné.

Ak sa vám pri zadávaní objednávky zobrazí informácia, že kód už nie je aktívny, skontrolujte podmienky použitia kódu. Podmienky sú vždy uvedené na mieste, kde ste kód získali. Skontrolujte, či sú splnené všetky podmienky pre aktivovaný kód:

  • Platí kód na všetky produkty?
  • Je kód viazaný na určitú sumu?
  • Je kód stále aktívny?

Ak váš nákup spĺňa vyššie uvedené podmienky a kód stále nefunguje, skontrolujte:

  • Zadali ste kód správne do políčka pre zľavový kód v prvom kroku a klikli na tlačidlo „Potvrdiť“?

Kód môže pri zmene objednávky zmiznúť a je potrebné ho zadať znova. Pred zadaním objednávky preto vždy skontrolujte, či bol kód zohľadnený.

Ak sa vám kód stále nedarí zadať, kontaktujte nás na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Zľavové kódy spojené s akciou nájdete na našej webovej stránke; na domovskej stránke, vo farebnom paneli v hornej časti stránky a na produkte.

O akciách spojených s kódom vás budeme informovať aj e-mailom, ak ste prihlásení na odber našich e-noviniek.

Nie, zľavnené ceny sa vzťahujú na všetky nákupy bez ohľadu na to, či ste registrovaný používateľ alebo nie. To isté platí pre množstevné zľavy a použitie kódov.

Niektoré produkty ponúkajú množstevnú zľavu pri kúpe väčšieho množstva. Množstevné zľavy sú viditeľné v popise každého výrobku, kde si môžete vybrať aj balíček viacerých výrobkov. Množstevná zľava sa uplatní automaticky, aj keď do košíka pridáte viac ako jeden kus určitého výrobku a nevyberiete si balíček.

Kredit môžu využívať len registrovaní používatelia. Preto je dôležité, aby ste sa pred každým nákupom prihlásili do svojho účtu.

Pri nákupe každého výrobku získajú registrovaní používatelia kredit, ktorý môžu použiť pri ďalšom nákupe. Kredit je viditeľný pri každom výrobku a vypočítava sa na základe predajnej ceny za 1 položku. Konečná výška kreditu sa vypočíta pri pokladni a predstavuje 3 % z ceny výrobkov bez DPH.

Kredit sa vypočíta automaticky po prihlásení používateľa a je viditeľný v košíku alebo pri pokladni.

Kód môžete pridať do svojej objednávky tak, že ho napíšete do správy, ktorú nám pošlete ako odpoveď na potvrdenie objednávky, ktoré ste dostali pri jej zadaní. Kód môžete pridať aj telefonicky na 02 33 221 558 alebo zaslaním e-mailu na adresu [email protected]. O pridávaní kódu nás informujte čo najskôr. Ak bol balík už odoslaný alebo zaplatený, zmena už nie je možná a zľavový kód už nie je možné pridať.

Pri nákupe nad 50 € sa k objednávke automaticky pridá darček. 

Pri nákupe nad 35 € sa poštovné zadarmo automaticky uplatní na váš košík. Zohľadní sa cena výrobkov bez zľavy (ak je suma po uplatnení zľavy nižšia ako 35 €, poštovné zadarmo sa stále zohľadní).

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

chevron-left Späť na často kladené otázky

Výrobok môžete reklamovať, ak je poškodený, chybný alebo nepoužiteľný, alebo ak jeho vlastnosti nezodpovedajú alebo sa odchyľujú od opisu tohto výrobku na internete.

Ak je výrobok nevhodný, kontaktujte nás na 02 33 221 558 alebo [email protected]. Pre úspešné vyriešenie reklamácie je potrebné poskytnúť fotografiu, na ktorej bude zobrazená vada výrobku. S našimi operátormi sa dohodnete na vrátení výrobku na overenie závady, preto výrobky nevyhadzujte, kým nebude reklamácia vyriešená.

Pri reklamovanom výrobku máte nárok na bezplatnú výmenu, dobropis alebo vrátenie kúpnej ceny výrobku.

Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach: https://www.futunatura.sk/vseobecne-podmienky 

Výrobok môžete reklamovať, ak je poškodený, chybný, nepoužiteľný alebo ak sa jeho vlastnosti nezhodujú s opisom výrobku na internete.

Reklamácie nebudú prijaté pre nespokojnosť resp. nevhodnosť výrobku na základe individuálneho posúdenia alebo nesprávneho použitia používateľom. Záruku spokojnosti neposkytujeme.

Keďže chceme, aby ste boli s našimi výrobkami spokojní, sme vám vždy k dispozícii pre radu alebo otázky týkajúce sa používania výrobku.

Ak ste dostali nesprávny výrobok, oznámte nám to na 02 33 221 558 alebo [email protected]. S našimi operátormi sa budete môcť dohodnúť na bezplatnej výmene výrobkov.

Nevyhadzujte, prosím, krabicu od odoslanej zásielky, pretože v nej najľahšie odovzdáte kuriérovi nesprávne výrobky. Správny obsah alebo výrobky budú odoslané hneď po nahlásení chyby.

Ak ste nedostali všetko, čo ste si objednali, oznámte nám to na 02 33 221 558 alebo na [email protected]. S našimi operátormi si budete môcť dohodnúť bezplatné doručenie chýbajúcich položiek. Chýbajúce výrobky budú odoslané hneď po nahlásení chyby.

Ak je výrobok nepoškodený a neotvorený, môžete ho vrátiť a získať naspäť svoje peniaze. Od zmluvy môžete odstúpiť do 14 dní od prijatia tovaru. Informujte nás o tom vopred na na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Výrobky musia byť zaslané na našu adresu: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. Do zásielky priložte faktúru alebo list s vašimi údajmi. Odporúčame vám poslať vrátený výrobok doporučenou poštou, pretože tak je zabezpečená sledovateľnosť zásielky. Náklady na dopravu znáša odosielateľ, pokiaľ sa vopred nedohodneme inak. Vrátenie tovaru na dobierku neprijímame.

V prípade neotvorených a nepoškodených výrobkov vám vrátime kúpnu cenu na váš bankový účet resp. iný platobný systém (PayPal, kreditná karta) hneď po prijatí výrobku. Túto sumu môžete použiť aj ako kredit.

Nepoškodený a neotvorený výrobok môžete vrátiť bez udania dôvodu. V každom prípade budeme veľmi vďační za vašu spätnú väzbu.

Výrobok môžete vymeniť, ak je nepoškodený a neotvorený do 14 dní od prijatia tovaru. Prosím, oznámte nám to vopred na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Výrobok, ktorý chcete vymeniť, musí byť zaslaný na našu adresu: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. K zásielke priložte faktúru alebo list s vašimi údajmi. Odporúčame vám zaslať výrobok doporučenou poštou, pretože tak je zabezpečená sledovateľnosť zásielky. Náklady na dopravu znáša odosielateľ, pokiaľ sa vopred nedohodneme inak. Zásielky na dobierku neprijímame.

Výrobok, ktorý je uzavretý a nepoškodený, môžeme vymeniť za iný výrobok hneď po prijatí balíka. Pred odoslaním sa prosím poraďte s operátorom na prípadnom doplatku a spôsobe úhrady výrobku v prípade výmeny za drahší výrobok.

Ak je vrátenie peňazí schválené, môžete očakávať, že platbu dostanete do 10 pracovných dní od potvrdenia vrátenia peňazí.

Ak chcete podať sťažnosť alebo poskytnúť spätnú väzbu, použite kontaktný formulár na https://www.futunatura.sk/index.php?route=information/contact alebo nám pošlite e-mail na adresu [email protected].

Váš názor pre nás veľa znamená, preto uvítame akúkoľvek pochvalu, pripomienky alebo návrhy.

Ak zistíte, že zásielka je poškodená, chýba jej obsah alebo vykazuje známky otvorenia, okamžite nám to oznámte na 02 33 221 558 alebo [email protected]. Obálku a obsah poškodeného balíka nevyhadzujte, ale počkajte na naše pokyny.

Poškodený balík môžete tiež odmietnuť aj pri doručovaní.

Za poškodený balík máte nárok na bezplatnú výmenu, dobropis alebo vrátenie celej kúpnej ceny.

PLATBA

chevron-left Späť na často kladené otázky

V našom internetovom obchode je možné použiť nasledujúce spôsoby platby: 

  • PLATBA NA DOBIERKU - Za objednané produkty môžete zaplatiť v hotovosti/kartou pri prevzatí balíka priamo doručovateľovi alebo zaplatiť na pošte resp. na výdajnom mieste.
  • PLATBA PREVODOM - Za objednané výrobky zaplatíte prevodom na náš bankový účet. Všetky potrebné informácie k platbe dostanete e-mailom.
  • PLATBA KREDITNOU KARTOU - Za objednané výrobky zaplatíte kartou Visa alebo Mastercard zadaním príslušných platobných údajov na našej webovej stránke.
  • PLATBA SYSTÉMOM PAYPAL - Za objednané výrobky zaplatíte prostredníctvom systému PayPal zadaním príslušných údajov na webovej stránke PayPal, ktorá sa automaticky otvorí pri odoslaní objednávky.

Pri online nákupe si spôsob platby vyberiete pri pokladni - v 2. kroku nižšie.

Najjednoduchší spôsob, ako zmeniť spôsob platby, je zrušiť objednávku (ak ešte nebola odoslaná alebo zaplatená) a znovu ju odoslať. Môžete nám to oznámiť na 02 33 221 558 alebo [email protected]. Ak zmeníte spôsob platby, oznámte nám to čo najskôr. Ak ste si vybrali spôsob platby na dobierku a balík už bol odoslaný, zmena už nie je možná a odoslanie už nemôžeme zrušiť.

Potvrdenie objednávky a údaje o platbe vám budú automaticky zaslané na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky. Potvrdenie objednávky môže byť umiestnené v priečinkoch Spam alebo Reklamy. Skontrolujte všetky priečinky alebo do vyhľadávacieho poľa zadajte „Potvrdenie objednávky“.

Je tiež možné, že ste pri zadávaní objednávky nesprávne uviedli svoju e-mailovú adresu, preto si svoju e-mailovú adresu dvakrát skontrolujte.

Ak ste nedostali potvrdenie objednávky, odporúčame vám, aby ste nás kontaktovali na adrese [email protected].

Náš systém je automatizovaný, takže nie je potrebné posielať potvrdenia ani doklady o platby. Prevody na náš bankový účet pravidelne denne monitorujeme.

Ak chcete, aby bola vaša objednávka odoslaná v ten istý deň, môžete sa s naším operátorom dohodnúť na odoslaní balíka po zaslaní potvrdenia na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Nákup je možné uskutočniť kreditnou alebo debetnou kartou VISA a MASTERCARD.

Pri pokladni vyberte spôsob platby „Kreditná karta“.Po kliknutí na „Potvrdiť objednávku“ budete presmerovaní na stránku, kde môžete zadať údaje o svojej platobnej karte.

Z bezpečnostných dôvodov je dôležité, aby ste mali vo svojej banke nastavenú službu pre bezpečnú platbu platobnej karty. To znamená, že po zadaní overovacieho kódu dostanete prostredníctvom SMS aj bezpečnostný kód. Ak bezpečnostný kód nedostanete, obráťte sa na poskytovateľa bankových služieb alebo vydavateľa platobnej karty.

Ak je objednávka úspešne zadaná a platba úspešne vykonaná, na našej webovej stránke sa zobrazí správa „Ďakujeme za vašu objednávku!“.

Z bezpečnostných dôvodov je dôležité, aby ste mali vo svojej banke zabezpečenú službu platby kartou. Ak máte problémy s platbou, mali by ste sa najprv obrátiť na poskytovateľa bankových služieb alebo vydavateľa karty.

Problémy môžu nastať aj vtedy, ak máte pomalé internetové pripojenie alebo ak nezadáte bezpečnostný kód správne alebo dostatočne rýchlo.

Ak sa nákup po odoslaní objednávky nedokončí a načítanie stránky trvá dlho, je nepravdepodobné, že vaša objednávka bude úspešne odoslaná. V takom prípade prerušte načítavanie a skúste nákup uskutočniť neskôr z iného zariadenia alebo výberom iného spôsobu platby.

Ak sa vám problém nepodarí vyriešiť, kontaktujte nás na na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Pri pokladni zaškrtnite spôsob platby „PayPal“. Po kliknutí na tlačidlo „Objednať“ budete presmerovaní na stránku PayPal, kde zadáte svoje používateľské meno a heslo PayPal a potvrdíte.

Ak je objednávka úspešne zadaná a platba úspešne vykonaná, na našej stránke sa zobrazí správa „Ďakujeme za vašu objednávku!“.

V pokladni vyberte spôsob platby „Platba prevodom“. Po kliknutí na „Objednať“ dostanete na váš e-mail potvrdenie objednávky so všetkými údajmi pre platbu na náš bankový účet.

DORUČENIE

chevron-left Späť na často kladené otázky

Zásielku odošleme čo najrýchlejšie. 

Všetky objednávky podané do 11:30 od pondelka do piatku odosielame v ten istý pracovný deň a počas víkendov a sviatkov nasledujúci pracovný deň. Odchýlky sú možné na základe: použitého platobného prostriedku alebo zvýšeného pracovného zaťaženia.

Presné informácie o čase odoslania nájdete na webovej stránke výrobku.

Dodanie trvá priemerne 1–3 pracovných dní.

Poplatok za doručenie pre vami zvolenú službu doručenia je viditeľný v kroku zadávania objednávky.

Pri objednávkach nad 35 € je doručenie zadarmo.

Doručenie je zadarmo pri objednávke nad 35 € alebo v prípade akciovej ponuky po zadaní kódu.

Doručovacie služby, z ktorých si môžete vybrať, sú viditeľné v kroku zadávania objednávky.

Pri nákupe online si zvolíte spôsob doručenia pri pokladni – v kroku 2 nižšie.

Pri objednávke môžete zadať inú adresu doručenia ako adresu platiteľa. Pri zadávaní údajov kliknite na „Poslať na inú adresu“. Otvorí sa pole „Údaje o príjemcovi“, kde zadáte adresu.

O predpokladanom čase doručenia vás bude informovať doručovacia služba, ktorú ste si vybrali.

Nie je možné stanoviť čas doručenia, pretože to závisí od doručovateľskej služby. V niektorých prípadoch si termín doručenia môžete dohodnúť priamo s doručovateľskou službou.

Kontaktuje vás kuriér, ktorý sa pokúsi dohodnúť iný termín doručenia alebo vyzdvihnutie na výdajnom mieste.

Zásielku si môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste so sledovacím číslom, ktoré ste dostali cez SMS resp. e-mail a a preukážete sa preukazom totožnosti.

Všetky balíky sa odosielajú zo Slovinska.

Stav svojej zásielky môžete skontrolovať pomocou sledovacieho čísla, ktoré ste dostali v správe od doručovacej služby.

Stav svojej zásielky môžete vždy skontrolovať aj u nášho operátora na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Doručovaciu adresu môžete zmeniť tak, že nám napíšete odpoveď na potvrdzujúcu správu, ktorú ste dostali pri odoslaní objednávky. Doručovacie údaje môžete zmeniť aj na 02 33 221 558 alebo [email protected]. Ak zmeníte adresu doručenia, oznámte nám to čo najskôr, Ak už bol balík odoslaný, zmena už nie je možná a my už nemôžeme doručenie zrušiť.

Spôsob doručenia alebo doručovaciu službu môžete zmeniť tak, že nám napíšete odpoveď na potvrdzujúcu správu, ktorú ste dostali pri odoslaní objednávky. Spôsob doručenia môžete zmeniť aj na 02 33 221 558 alebo [email protected]. O zmene nás informujte čo najskôr, pretože len tak budeme môcť zmeniť vami zvolenú službu doručenia. Ak už bol balík odoslaný, zmena už nie je možná a doručenie nemôžeme zrušiť.

Ak máte problém s doručením, oznámte nám to na 02 33 221 558 alebo [email protected].

POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

chevron-left Späť na často kladené otázky

Nie. Nakupovať môžete ako hosť alebo ako registrovaný používateľ.

Zaregistrovať sa môžete kliknutím na „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu. Otvorí sa okno, v ktorom kliknete na „Vytvoriť účet“, a potom sa otvorí stránka, na ktorej môžete zadať všetky potrebné informácie.

Registrovať sa môžete spolu s objednávkou. Pri pokladni môžete zaškrtnúť „Vytvoriť nový používateľský účet“.

Pri registrácii si nastavíte aj heslo, ktoré budete môcť v budúcnosti používať na prihlásenie do obchodu. Vaše používateľské meno je vaša e-mailová adresa.

Nie, aby ste sa mohli zaregistrovať, musíte sa zaregistrovať samostatne.

Na odber e-noviniek sa prihlásite pomocou svojej e-mailovej adresy na úvodnej stránke našej webovej stránky.

Registráciou môžete využívať výhody zostatku kreditu. Pre túto výhodu je dôležité, aby ste sa pred každým nákupom prihlásili do svojho používateľského konta.

Pri nákupe každého výrobku získajú registrovaní používatelia kredit, ktorý môžu použiť pri ďalšom nákupe. Kredit je viditeľný pri každom výrobku a vypočítava sa na základe predajnej ceny za 1 položku. Konečná výška kreditu sa vypočíta pri pokladni a predstavuje 3% z ceny výrobkov bez DPH.

Kredit sa vypočíta automaticky po prihlásení používateľa a je viditeľný pri pokladni.

Ak ste sa úspešne prihlásili a chcete si zmeniť heslo, kliknite na „Profil“ vpravo hore (tam, kde ste sa prihlásili). Otvorí sa okno, v ktorom kliknite na „Zmeniť heslo“. Otvorí sa stránka, kde môžete zadať nové heslo a potvrdiť ho kliknutím na „Pokračovať“.

Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu. Otvorí sa okno, v ktorom kliknite na položku „Zabudnuté heslo”. Otvorí sa stránka, kde môžete zadať svoj e-mail. Kliknite na „Pokračovať“ a na zadanú e-mailovú adresu vám bude zaslané nové heslo.

Ak máte akékoľvek problémy s registráciou, prihlásením alebo heslom, môžete nás kontaktovať na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Po úspešnom prihlásení pomocou používateľského mena a hesla sa dostanete na stránku „Môj profil“, kde môžete zmeniť svoje údaje kliknutím na „Moje údaje“.

Po úspešnom prihlásení sa do svojho účtu dostanete aj tak, že vpravo hore kliknete na „Profil“ a kliknutím na „Moje údaje“ zmeníte svoje údaje.

Po úspešnom prihlásení sa dostanete na stránku „Môj profil“, kde si môžete skontrolovať svoj kredit kliknutím na „Kredit“.

Svoj kredit si môžete skontrolovať kliknutím na „Profil“ v pravom hornom rohu, kde pri prvej položke „Kredit“ uvidíte svoj kredit.

Po úspešnom prihlásení sa dostanete na stránku „Môj profil“, kde si môžete skontrolovať svoje predchádzajúce nákupy kliknutím na „Moje objednávky“.

Kredit sa pripíše na účet používateľa po spracovaní objednávky. Ak zistíte, že je so zostatkom kreditu problém, oznámte nám to na 02 33 221 558 alebo [email protected].

Copyright © 2012 - 2025 | Be Healthy d.o.o.